Бизнис план за самозапошљавање

Поштовани, 

Пријављујем се на конкурс за доделу средстава у програму за самозапошљавање. Пошто сам до сада већ уложио поприлично сопствених средстава у овај програм, надам се да ће комисија имати разумевања приликом разматрања овог захтева. 

Средства су ми неопходна како бих могао да учествујем на конкурсима за посао из широке понуде са тржишта за незапослене под једнаким условима као и остали кандидати. Наиме, савесно конкуришем на све могуће огласе за посао целе 4 године, тј. од завршетка својих студија. У свим овим конкурсима потребна је бројна документација коју није једноставно, а бога ми ни бесплатно добавити. Тако је на пример потребно извадити, а затим фотокопирати дипломе, па исте оверити у општини, извадити лекарско уверење, потом доказ о некажњавању као и друге специфичне захтеве и на крају све то послати препоручено несуђеном послодавцу.

Завршио сам и бројне курсеве који су изричито стајали у условима конкурса: курсеве словачког и фламанског језика, FOREX међународно пословање, UNIX оперативне системе, Консалтинг менаџер за 21 дан, Виши куварски курс оријеталних јела, као и многе друге о чему сведочи и велики број диплома које шаљем у прилогу.

Овим објективно сматрам да сам не само себе запослио у пуном радном времену, већ да сам успео да упослим и добар део других фирми и институција: фотокопирнице, судове, општине, пошту, домове здравља, образовне институције, градског превозника а понекад и таксисте ако је хитност конкурса то захтевала. Наравно, нисам прoпуштао прилику ни да се жалим на резултате конкурса свим надлежним институцијама, од изборне комисије, преко директора, управног одбора, суда, невладиних организација, па све до министра и тиме у почетку допуњавао своју радну норму, а сада омогућио себи и прековремени рад. 

Достављам Вам у прилогу рачуне које сам уредно плаћао као доказ да се бринем о опстанку и платама запослених свих горе поменутих институција. 

До сада сам већ прикупио бројне сталне муштерије, јер се поједини огласи за посао понављају из недеље у недељу, а поприличан број фирми се појављује на свим могућим сајмовима за запошљавање у немогућности да пронађу кандидата потребних компетенција. Овим је и мени директно омогућена константна упошљеност. 

Разуме се да редовно пратим и законске оквире који регулишу ову област, па сам своју кућну библиотеку обогатио са неколико верзија Закона о раду, свим уредбама, одредбама, изменама и допунама закона, Уставом Србије и свим бројевима Службеног гласника од 2007. године. Уколико у архиви имате и претходна издања молим Вас да ми омогућите да дођем до њих ради комплетирања збирке. 

Будући да се обим посла већ толико проширио сматрам да је неопходно да у радни однос већ сада примим и једног квалификованог приправника. Пре тога ћу свакако да распишем конкурс како би се што више незапослених пријавило, а самим тим и сваком кандидату омогућио вишедневну упосленост приликом конкурисања. Надам се да ће се посао брзо проширити па ћу морати убрзо да распишем и нове конкурсе за још више радника свих профила. 

Несумљиво да је могућност запошљавања у сфери конкурисања за посао најперспективнија делатност и да доноси сигурност на неодређено време, па сходно томе сматрам да ће се обим посла многоструко увећавати а тиме и директно утицати на развој свих сегмената нашег друштва. 

Посебно се захваљујем надлежном министарству које је расписало овај конкурс, јер ме је свеобухватност и темељност конкурсне документације толико упослила да сам у последња два месеца морао да одустанем од свих ситнијих конкурса услед недостатка расположивог времена. Надам се да ће ускоро бити још оваквих конкурса и самим тим да ћемо наставити и унапредити нашу сарадњу. 

У прилогу достављам детаљан бизнис план са доказима о досадашнем пословању на 17 DVD-а, са жељом за позитиним мишљењем уважене комисије. 

Кандитат, 

Нема коментара:

Постави коментар